Prosedyre i servicesaker

Enkelt, pålitelig, transparent!

Er det noe feil med Einhell-produktet eller Power X-Change-batteriet du registrerte gjennom vår garantiforlengelse? Med vårt servicetilbud kan du bekvemt sende inn produktet eller batteriet, så tar vi oss av den videre prosessen.

Slik fungerer det - dette må du gjøre

  1. Kontroller om du fremdeles har garanti på Einhell-produktet ditt. Dette finner du ut ved å logge deg på din Einhell-brukerkonto og gå til menypunktet Garantiforlengelse. Her laster du ned garantisertifikatet for Einhell-maskinen eller Power X-Change-batteriet. Du kan også finne garantisertifikatet i bekreftelses-e-posten vi sendte deg i forbindelse med garantiforlengelsen. Den maksimale garantitiden står på garantisertifikatet.
  2. Skriv ut garantisertifikatet og noter flere opplysninger om skadetilfellet. Til slutt bør du ta en ekstra kopi av det utfylte garantisertifikatet som du beholder i dine dokumenter.
  3. Legg det utfylte garantisertifikatet i produktesken, og pakk alt forskriftsmessig. Eventuelle transportskader vil bli belastet avsender.
  4. Kontakte oss!

Den videre prosessen - våre ytelser

Når vi har mottatt pakken, vil vi foreta en teknisk kontroll og avgjøre om maskinen eller batteriet kan repareres eller må skiftes ut med en likeverdig erstatning. Våre medarbeidere vil behandle servicesaken din så raskt som mulig, slik at du ganske snart kan gjennomføre prosjektene dine med Einhell-maskinen din.

Har du flere spørsmål?

Ved spørsmål om Einhell-produkter eller tekniske problemer er det bare å kontakte oss via kundestøttetelefonen.

+47 21 93 19 72

Mandag til Torsdag
8:45 am - 14:00 pm

Fredag
8:45 am - 2:30 pm